HTML

Felhívás

Kedves látogató ! Ez egy megújult tőzsde blog! A régi blog elérhető az ajánlott honlapok menüpont alatt.Az oldalon található tartalom kizárólag saját vélemény! Ha valakinek az itt közölt információk által anyagi eredetű kára keletkezik, azért semmilyen jellegű fellelősséget nem vállalok !

Hirdetés

Címkefelhő

dax (1) dowjones (3) elemzés (7) eliott (1) energia (1) eur/usd (1) gépjárműszektor (1) man (1) megújuló (1) nasdaq (3) pannergy (1) pszichológia (2) rába (1) russel (1) s&p500 (4) usa (5)

Megjegyzések

2011.03.06. 18:20 TrogerBroker

Áttekintés és egy kis Eur/Usd kereszt

Az elmúlt 2 hét piaci mozgásai a várt forgatókönyvek szerint zajlódtak. Indexekben továbbra is a 2 héttel ezelőtti elemzést veszem alapul. Egyenlőre nincs is okom változtatni a célárakon.. Eséshez viszonylag nagy forgalom párosul, ezzel szemben az emelkedő napok rend szerint kisebb forgalommal mennek végbe. A Volalitás növekedése jól mutatja hogy megváltozott a piac viselkedése. Egyenlőre vége a napi pár tized százalékos új csúcsra húzós mozgásnak. Nasdaqban van egy bazi nagy rés amit a csúcsról való lefordulás után hagyott, amíg ezt nem tölti be, addig marad az eredeti terv szerinti elképzelés, tehát további esés, a 4 hullám várt kiteljesedését várom. DJIA-t és S&P-t is az első támasz fogta meg az esésben, ha ezeket letörik, akkor lehet egy hevesebb mozgás is lefelé. Index ügyben ennyi nagyjából...

Devizapiacon a EUR/USD mozgása talán kicsit érdekesnek mondható... 2 hete shortot kiabáltam, ám egyenlőre nem akart esni, sőt tovább is emelkedett. Itt az 1,4 es szintnél azonban véleményem szerint igen korlátoltak a lehetőségei fölfelé. Szóval lassan lehet figyelni mikor kezd el valami fordulós hullám szerkezet, vagy egyéb jel kialakulni.

EUR/USD hetesen :

Az elmúlt 3 évet tekintve láthatjuk hogy hetes szinten is kőkemény ellenállás alá érkezett az EUR/USD kereszt. A Lila vonalig nyugodtan elmehet 1,42-1,425 környékéig, ez itt dupla ellenállás szint. Erről biztos lesz egy lefordulás, de ennek a mértéke még kérdéses. Szóval őrülteknek érdemes lehet dupla csúcsra, valamint az ellenállásvonalról való lefordulásra játszani. Itt 1,4 fölött el fog kezdeni ritkulni a levegő.....Szerintem max 200-250 pip lehet benne fölfelé aztán indulunk le. Mondjuk az elmúlt 2 hetet tekintve is igen érdekesen mozgott ez a kereszt, ugye sokan hozzászoktak már ahhoz hogy eső tőzsde mellé erősödő dollár párosul.... Nos erre fittyet hányt most a kereszt. 4-5-6 héttel ezelőtti 3 fordulós dojit kivette, ami igen erős jelként is értelmezhető. Összehasonlításképpen bekarikáztam 2 doji gyertyás fordulós alakzatot a charton. Ne feledjük ! Hamarosan megkezdődhet az alapkamat emelési ciklus !

EUR/USD 2 óráson :

Fent a csatorna tetején. Innen korrekció esetén 1,385 környékére lazán visszajöhet, azonban még ekkor is csak a trenden belüli korrekció. A jelölt Fordított fej-váll alakzat célárát már teljesítette ! Itt 1,4 környékén pénteken látványos rángatózást láthattunk, kezd ideges lenni a piac ezen szinteken...Fölfelé már elég limitáltnak tűnnek a lehetőségei, lásd hetes chart....

Érdekes hogy a 3 hete long trendben haladtunk fölfelé, de mivel inkább lefordulást vártam volna a 3 fordulós doji miatt hetesen, ezért a shortokat erőltettem a napi day-trade és skalp pozícióimnál is. Összességében ahhoz képest hogy széllel szemben pisáltam 3 hete, igen jó kereskedési eredményt sikerült elérnem... 

7.hét ( Febr. 14-20.-áig )

Összesen 10 nyitott  pozícióm volt EUR/USD-ben melyből 8 lett nyereséges, 2 vesztességes. Itt még több volt a long pozícióm összességében 6 a tízből, szóval itt még nem vittem túlzásba a shortokat..:))

8.hét ( Febr. 21-27.-éig )

Na itt teljesen bekattanhattam mert ezen a héten 6 pozíciót nyitottam, amiből mind a 6 short volt, és mind a 6 nyereséggel záródott, ( long trendben, lásd chart ). Mindenesetre a napi trade-nél azt mondhatom visszanézve hogy a lefelé korrekciókra adtam rá, az emelkedést meg csak néztem... Ennek minden bizonnyal az lehetett a pszihológiai oka hogy meg voltam róla győződve a napos és hetes chart alapján hogy le fogunk fordulni, így teljesen shortos szemmel szemléltem a chartot, kiiktatva magamból a longnak még a röpke gondolatát is.. Egyszóval végig széllel szemben hugyoztam..:)) Nem lettek túl nagyok ezek a nyerők, de akkor is szerencsém volt hogy minden pozin nyereséget könyvelhettem el, járhattam volna rosszabul is.

9.hét ( Febr. 28- Márc. 6-ig )

Összesen 7 nyitott pozíció melyből 5 itt is short volt, és csak 2 long. Na itt viszont már csak 3 pozíciót zártam nyereséggel, 3 vesztességeset is sikerült összehoznom. Mindegyik esetben előre beállított stop szintnél zártam saját magam a rosszul sikerült pozíciókat. Ezen felül volt még egy pozi, aminél a nullába húzott stopp vetett véget a szenvedésemnek :)) Ami miatt ezt a hetet is jónak könyvelhetem el, az annak köszönhető hogy a 3 long pozim kb. kétszer annyit hozott mint amennyit 3 elrontott pozi elvitt. Mindenesetre ezen a héten is sikerült a shortokat erőltetnem...

Jövőhét : Megpróbálok M-5, M-15 tradelésnél mindkét irányba fogékony maradni. Bár mint az elemzésemben már írtam, elég limitáltnak találom innen tovább fölfelé az utat. Mivel összességében 200-250 piptől nem igazán tudok ebben a körben többet elképzelni fölfelé, minden bizonnyal megint hatással lesz ez a pszihémre kereskedés közben. Így amennyire ismerem magamat, valószínűleg további emelkedés során csak mozizni fogok, de az első M5-ös short jelekre bele is fogok adni 1,4 fölött... Ezen szint fölött már lehet megpróbálkozok egy hosszabbra hagyott pozíció nyitásával is. Bár napon túlra ritkán kereskedek, de most valószínűleg kivételt fogok tenni.

Szólj hozzá!

Címkék: usa elemzés pszichológia eur/usd


A bejegyzés trackback címe:

https://tozsdelap.blog.hu/api/trackback/id/tr1002716001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása